Food truck marketing

foodtruck marketing

Het is oké als je geen social media goeroe bent. Evenzo is het oké als u niet al uw vrije tijd wilt uitgeven om te proberen een sociale media strategie te ontwikkelen die uw foodtruck bedrijf op korte en lange termijn ten goede zal komen.

Maar je moet nog steeds een sterke sociale media aanwezigheid hebben als je de meest succesvolle versie van je bedrijf gaat lanceren. Althans als het gaat om je food truck. Een goede marketing strategie voor je mobiele restaurant is essentieel voor succes. U ziet dat alleen sociale media kan leiden tot meer mensen die naar uw vrachtwagen gaan en zorgen voor een merkbewustzijn.

Hieronder vindt u twee manieren om je sociale media game naar het volgende niveau te brengen als je je tijd elders wilt doorbrengen. Immers, je bent al in de keuken bezig, met menu’s bezig en mensen aan het helpen.

Huur een Social Media Manager

Afhankelijk van de persoon kan dit wel prijzig worden, maar hier zijn drie redenen waarom u een sociale media manager moet overwegen:

  1. Deze persoon weet wat hij of zij doet en is de expert! Door efficiënt te handelen kun je ook weer veel geld besparen.
  2. In plaats van de situatie te volgen, zult u uw aandacht elders kunnen concentreren, waardoor u meer tijd kunt besteden aan het samenstellen van uw menu, eten koken en in de keuken in het algemeen werken.
  3. U kunt leren van deze social media manager, en creëer zo uiteindelijk uw eigen strategieën op Facebook, Twitter, Instagram, etc.

Live stream als marketing middel

We leven in een dag en tijdperk waarin mensen hun nieuws en hun informatie zo snel mogelijk willen hebben. Dankzij tools zoals live streaming, is die droom een ​​realiteit geworden.

Heb je je doelen voor 2017 nog gemaakt, een Foodtruck beginnen? Zo niet, dan is het nu de tijd om echt te beginnen met te richten op wat u volgend jaar wilt bereiken.

Wilt u meer klanten? Wilt u uw omzet verhogen? Wil je je eten nog lekkerder maken? Wilt u uw bedrijf uitbreiden? Misschien wil je al die dingen wel doen, en nog veel veel meer. Niettemin, nu is het tijd om je nieuwe doelen te maken, zodat je klaar bent voor 2017, op het moment dat de kalender overspringt naar het zomer foodtruck seizoen van dit jaar.

Het maakt niet uit wat je doelen zijn, je moet je richten op marketing in 2017.

Hier is het goede aan marketing: het kan u helpen om al uw doelen te behalen. Digitale marketing kan u helpen klanten te krijgen, waardoor deze klanten uw voedsel kopen. Dat leidt natuurlijk tot meer verkoop en meer geld.

Daarnaast kan digitale marketing uw klanten meer betrokken maken bij uw bedrijf in de maanden die leiden tot een foodfestival of een lokale standplaats waar mensen komen.

U kunt bijvoorbeeld met uw klanten contact opnemen met sociale media. Dit kan gedaan worden door hen een eenvoudige vraag te stellen. Als het bericht voldoende aansprekend is en het je volgers aanspreek, dan kunnen ze erop reageren, zoals erop klikken, delen of zelfs naar je website gaan.

Dit kan ertoe leiden dat meer mensen uw berichten zien, meer bezoekers op uw website en meer mensen zich bewust worden van uw food truck bedrijf en meer mensen naar uw eigen mobiele keuken.

Met telefoons die steeds meer geavanceerd worden, en steeds meer mensen die smartphones kopen, wordt Digital Marketing een noodzaak voor bedrijven. Slimme marketing technieken kun je overal vinden, maar het gaat erom hoe jij het toe gaat passen in jouw bedrijf.

Hier is de basis: Marketing zorgt ervoor dat mensen zich bewust worden van uw merk, het leidt tot meer aanhangers, het leidt tot meer mensen die naar uw foodtruck trekken en het kan leiden tot een bloeiende verkoop. Daarom is het van cruciaal belang dat voedselbedrijf bedrijfseigenaren in 2017 op marketing (vooral digitale marketing) richten.

 

Het belang van een website voor uw Food Truck Business

Om je tanden te zetten in wat een FoodTruck te bieden heeft, zorg ervoor dat je ons op Facebook vindt en volg ons op Twitter, en zorg ook ervoor dat u meer inhoud die we posten blijft checken.

Live streaming, in een notendop, is wanneer een persoon iets opneemt en vervolgens de volgers en fans van deze persoon kijken terwijl de opname  van de video plaatsvindt. Het is letterlijk live streaming. Het beste gedeelte? Live streaming is makkelijk te gebruiken, het is gratis op platforms zoals Facebook en het is nu trendy.

Daarom moeten eigenaren van food truck live streamen in hun sociale media strategieën opnemen

Dankzij de live streaming kunnen de eigenaars van voedselvrachtwagens hun trucks en keukens laten zien zoals het er op dit moment uitziet en er aan toe gaat. Dit is belangrijk omdat het resulteert in een voedselvrachtwagen die je laat voelen, precies hoe het bij de food truck is … letterlijk op dit moment.

ls iemand in de buurt is zal hij het zien en denken, ja! Ik heb vet trek! De klanten voelen dat ze deel uitmaken van de scène, of dat is in ieder geval het idee. Dit is de perfecte manier om uw voedselvrachtwagen gemeenschap te laten voelen alsof het ook echt een gemeenschap van foodies is.

Hier gaat het om. Mensen houden van eten. Niet alleen vinden ze het leuk om te eten, maar ze houden er ook van om het te laten zien. Er is een reden waarom het Food Network tot stand kwam. Er is ook een reden waarom voedselreceptvideo’s de sociale mediaplatforms zoals Facebook hebben overgenomen – omdat mensen allemaal over hun eten praten.

Er zijn zoveel dingen die mobiele keukenbezitters kunnen integreren met live streaming. Ze kunnen natuurlijk mensen laten zien hoe een specifieke maaltijd is gemaakt, ze kunnen de gebeurtenissen laten zien die hun mobiele keukens nu aan het meemaken zijn en ze kunnen gewoon wat buzz maken in het algemeen.

Live streaming is goed voor branding en bewustwording, wat belangrijk is bij het behalen en behouden van klanten.

Live streaming is het perfecte hulpmiddel om uw klanten tijdig te bereiken, want de inhoud, als u dat wilt, wordt gemaakt – en bekeken – op dit moment. Niet alleen dat, maar u kunt een grote hoeveelheid informatie loslaten met live streaming. Plus, het kan heel aardig zijn. Ook is het bijna alsof de persoon die de live stream doet, een face to face boodschap over kan brengen.

Live Streaminging is goedkoop, het is makkelijk te doen, het is leuk, en eigenaren van food truckers moeten het in hun sociale media strategieën integreren.

Live streaming is nu aan het bloeien, het lijkt er niet op dat het snel gaat weg en de lunch vrachtwagen eigenaars moeten profiteren.

Nu, terwijl u een sociale media manager aan het huren bent, wat uw portemonnee nogal hard kan raken, maar u moet er rekening mee houden dat uw inspanningen elders kunnen worden ingezet, waardoor u niet langer uw tijd op sociale media hoeft door te brengen, en u kunt er zeker van zijn dat uw sociale media netwerken in goede handen zijn.

2 thoughts on “Food truck marketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *